Recenzie (185)
Ulica (2005) (seriál)
Tak ze tri hvezd snizuji na dve. Nejvetsi problem tohoto serialu je v tom, ze se tam vlastne nic moc nedeje. Samotny dej bezi proste strasne pomalu. Ja sice vim, ze to neni az tak uplne chyba tohoto serialu, v kterem jeden dil znamena jeden den zivota v "Ulici", ale jako omluvu to rozhodne nevemu. Herecke obsazeni neni spatne, jak od starsich matadoru, tak i ti mladsi podavaji slusne vykony a tak alespon vytahuji tento serial z "odpadnich vod". Po prazdninach 2008 se uroven ulice zvysuje, takze to odrazuji na mem hodnoceni.
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Pro me nejlepsi ceska komedie vsech dob, ale musim uznat, ze hlavne diky komedialnimu umeni Bolka Polivky...
Texaský masaker motorovu pílou: Počiatok (2006)
Lepsi nez remake z roku 2003. Jsou zde dobry vtipny hlasky, vrele doporucuji :)
Komando (1985)
Pro me nejlepsi akcni film s Arnoldem (dokonce jeste lepsi nez vsechny terminatory). Sice si uvedomuju, ze je zde fura chyb, nerealnosti, ale proste je to srdcovka. Spousta skvelych hlasek, kterym se opravdu zasmejete; Arnieho "maly" zbranovy nakup; scena ze zacatku, kdy nese kladu a mnoho dalsiho, za co tenhle film budete zboznovat.
Nezvestní (2004) (seriál)
Jeden z nejlepsich serialu vsech dob v kterem si nemuzete byt jisti vubec nicim a v tom je jeho nejvetsi sila...