Obľúbené seriály (10)
Lajna (2017)
Vyšehrad (2016)
Priatelia (1994)
Teória veľkého tresku (2007)
Posledný tanec (2020)
Simpsonovci (1989)
Star Wars: Klonové války (2008)
Rozvinout staré známé postavy (Obi-wan, Anakin, Mace Windu, Count Dooku, Padme, Yoda), představit nové (Ahsoka, Cad Bane, Savage Opress, Hondu, Asajj Ventress), navázat dějem na celkem špatný film Klonové války, rozvinout svět Star Wars a představit klony jako bytosti s vlastními názory a schopnostmi. To má za cíl seriál Star Wars: Klonové války a daří se mu to skvěle. První dvě série jsou kvalitní, animace na úrovni a samozřejmě některé epizody jsou lepší, jiné nic moc. Od cca třetí série se seriál rozjede, animace se zlepší a šestá série končí parádně. Mezi moje nejoblíbenější dějové linky patří ta s Darthem Maulem, odhalování čipů u klonových vojáků, všechny s Cadem Banem, všechny, kde se objeví mistr Yoda a ty, které ukazují mistry Jedi na bojišti s klony. Nejsilnější moment pro mě je konec páté série s procesem na Ahsoku. V době covidu přišla poslední série a ta se bezpochyby řadí mezi to nejlepší ve Star Wars. A jak fantasticky navazuje na Pomstu Sithů! Rozhodně je tento seriál to, co by si každý Star Wars fan měl pustit.