Recenzie (162)
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Nikdy mi nič nebolo ľahostajné tak, ako životy postáv v tomto filme. Isté kvality to však malo, nebolo ich ale veľa.
Moje noc s Maud (1969)
Francúzska nová vlna je vlna intelektuálnej nudy.
Kocka (1997)
Keď natočíte film len s nehercami, samozrejme že to dopadne ako sci-fi verzia rodinných prípadov.
Oheň na nebesiach (1993)
Film o unesení mimozemšťanmi, ktorý vyšumel tak trocha do prázdna.
Teraz sa nepozeraj (1973)
Toto sa stane keď si nedáte pozor na deti. Smrť v Benátkach. Doslova.
Re-Animátor (1985)
Osemdesiatkové gore horory sú asi najlepší žáner svetovej kinematografie. Nič lepšie tu nikdy nebolo a ani nebude.
Strašenie (1963)
Tento film veľmi trpí na svojej kvalite len preto, lebo je starý. Keď v 63 roku natáčali horory, mali trocha rátať s tým, že už o 5 rokov budú zastarané. Pri iných filmoch z tohto obdobia sa to podarilo, tu nie. Škoda
Sám proti všem (1998)
Bohatí sú bohatí, chudobní sú chudobní, zabime sa. Pseudo-intelektuálne nekonečné monológy o všetkom a ničom zároveň nemajú žiadnu výpovednú hodnotu. Prázdne slová do vetra. Presne taký prázdny bol aj tento film.
Priest (1994)
Melodramatický príbeh neskutočne hot homosexuálneho kňaza. First sa mení na Gay Reformed - avšak už bez samovražednej vesty, ale so sladkým a šťastným koncom.
Irma Vep (1996)
Krásny film, ktorý, ako tu tak pozerám, skoro nikto nevidel. Presne o tom však aj bol.