Posledné recenzie (256)
Nosferatu (2019) (seriál)
Mam za sebou 4 casti a dalsie ma uz nezaujimaju. Dovod? Hlavna postava je retardovana a celkovo jej rodina a spravanie sa celej jej familie je zalostne. Dejova linka spojena so skolou je tiez mimo moje vnimanie a skoda, ze nie je nosnou postavou knihovnicka alebo psychos Bing. Takto davam dve * prave za Binga a lesboknihovnicu, ale dalsie casti nemozem dat kvoli uz spominanej hlavnej otrave.
Kliatba kvíliacej ženy (2019)
Cista tuctovka plna klise. Rodinu terorizuje duch, hned prichadza na scenu cirkev, exorcista, nezmyselne chovanie dcerenky, dosla asi sol, tak dajme okolo domu nejaky iny bordel a babizna sa nedostane zarucene dnu... Nechapem tiez soky v scenari typu- matka musi zobrat decka kdesi uprostred hlbokej noci ku utopencom z rieky a namiesto spanku doma v posteli ich nasackuje do auta? Na spaleniny na rukach staci vysvetlenie ,,spadla som na zem,, a viac nie je problem, no a hlavne vykradacka s amuletom (Evil Dead) mi prisla ako tragikomedia.. Dalo by sa tu pokracovat dookola kde, co, ako okopirovali z inych filmov, ale to je dnesny biznis. Napad hodnotim pritom pozitivne. Mexiko ma plno legiend a skoda len toho skutocne sablonoveho americkeho spracovania odohravajuceho sa nakoniec len v jednom dome. Nic nove sa teda nekona. 2*
Future Man (2017) (seriál)
Po dokonalej prvej serii, cistom orgazme a jednou hlaskou za druhou prichadza nuda druhej serie a sklamanie. Buducnost nebavi, nakolko sa stale pohybujeme v jednej casovej linke, na rozdiel od serie c1, kde sme skakali casopriestorom a alternativnymi realitami hore dole. Zaujimalo by ma, kolko trvalo napisanie scenara ku srackovej serii c2.