Recenzie (420)
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
Výborne natočené....výborne zahraté...90 %
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
To,že je to ešte blbšie ako jednotka nie je problém....to, že narozdiel od jednotky je to nudné problém už je...
Kick-Ass 2 (2013)
Geniálnej jednotke to nesiaha ani po kotníky, ale pozerať sa na to dá...
Útok na Biely dom (2013)
Staré dobré 90-tky sú spať :-))
Imaginárne lásky (2010)
Povrchný art so skvelou hudbou...Xavierova prvotina bola o dve triedy lepšia...P. S.: Tie monológy na kameru sú na nevydržanie...
Muž z ocele (2013)
Neustále flashbacky úplne ničia dynamiku príbehu a vizuálne efekty by potrebovali dopilovať (hlavne keď ide o bitku v New Yorku)....určite lepšie ako Singerov pokus, ale očakával som predsa len viac...plus za herecké obsadenie, mínus za (ne)existujúci scénar....60 %.
Gravitácia (2013)
Dychberúci vizuálny zážitok...
To je koniec! (2013)
Najoriginálnejší a najzábavnejší film, čo som za poslednú dobu videl...ma to síce zopár chýb a slabší úvod, ale s pribúdajúcim časom je to lepšie a lepšie....Backstreet's Back, alright! :-D
Svetová vojna Z (2013)
Taká zábavná kravina :)
Moudré děti (2011)
Film v ktorom sa vlastne nič nestane....subjektívna dĺžka filmu - 242 minút :-)