Recenzie (513)
Beetlejuice (1988)
hrave, mile, hloupe. uz jsem na to moc velky.
Mirai nikki (2011) (seriál)
je dulezite mit sveho psychopata :)
Posledná pevnosť (2001)
posledni scena bohuzel jen na efekt
Krížová cesta (2014)
Nemám rád fanatiky.
Dark Matter (2015) (seriál)
Banda zabijáků co neumí střílet. Lame
The Slave Huntress (2007)
BOMBA!
Hvězda kriminálu (2013)
Neurazí, nenadchne
Kingsman: Tajná služba (2014)
Dobré, ale na drama moc ploché a na komedii moc nudné.
Mimoni (2015)
Cely dej i nejlepsi scenky uvidite v traileru. Za film je pak v kine zcela zbytecne platit.
Akoby som tam nebola (2010)
Občas bych se chtěl cítit jako bych to neviděl. Silný, ale citlivě zpracovaný film.