Recenzie (50)
Fargo (1996)
Subjektivně asi nejlepší film bratří Coenů. Není tvořen jen mnohokrát omýlanými skvělými hereckými výkony, může za to i velmi vtíravý soundtrack (v dobrém slova smyslu), výborně složený scénář a dokonce i určitá satira, která celý film provází.
Barry Lyndon (1975)
Velmi zdlouhavé, detailem "posedlé", perfektně propracované geniální dílo.
500 dní so Summer (2009)
Vtipný, originální a velmi dobře zpracovaný film. Jediná kaňka na kráse je nepřesvědčivý (a strašlivě jednotvárný) herecký výkon Zooey Deschanel, jinak by zasloužil hvězdiček pět.
Lost Worlds: Vanished Lives (1989) (seriál)
Neuvěřitelné, že i po tolika letech má tento dokument stále váhu a je naprosto přesným vyobrazením vědeckých poznatků.
Expelled: No Intelligence Allowed (2008)
Ben Stein je idiot.
Ninja Factor (1997) (relácia)
Gambare!!!
Lietajúci cirkus Montyho Pythona (1969) (seriál)
Lze přeskočit kanál "La Manche" jedním skokem? Lze zabíjet pomocí slov? Lze dvěma slovy definovat britský humor? Indeed.
Princezná Mononoke (1997)
Film o lidství, přírodě, bájích, legendách... Geniálně zpracovaný, úžasně animovaný i s okouzlující hudbou. Miyazaki prokázal, že jeho tvorba zasahuje všechny generace, všem má co říci. Mind-blowing experience!
Statočné srdce (1995)
Patetické, rádoby hrdinské, nehistorické, Gibsonovské... Na více než 2 hvězdy to prostě nedá.
Deň nezávislosti (1996)
Tento film definuje americký kýč.