Recenzie (221)
Armáda démonů: Matka slz (2007)
hodnotiť štyrmi **** bude spravodlivejsie ... na argenta je to za poslednu dekádu mierny pokrok.. je to predsa len viac nez priemerná nechutnosť.. u argenta je to mimoriadne po 1 X co sa uchyľuje k ducharčine takehoto rozsahu ..čo je samozrejme veci v neprospech .. ps: čo však na tomto projekte skutočne stoji za to je zaverečný song presvedčivo beštialne odspievaný Dani Filthom z Cradle of Filth....za famozneho hudobného doprovodu Daemonie Claudia Simonettiho...MATER LACRIMARUM..song podobného rangu sa vyprodukuje raz za 4 roky..a v predchádzajúcej verzii filmu som ho nemal ...
Démoni (1985)
........Coming from behind...... Now its your time....... A loser will die........to hovori za všetko ...........z toho najkvalitnejsieho co kedy na filmovom platne uzrelo svetlo sveta .....
Sandokan (1976) (seriál)
...ojedinely projekt , ktory preklenul generacne rozdiely nahladu na ideal filmoveho neba ....
Happy End (1967)
určite by sa dali v Happyende niektore sceny prepracovať aj lepšie .... ale na pomery socialistickej kinematografie ...to bol až priliš interesantny a grandiozny projekt
Pre pár dolárov naviac (1965)
o niečo lepšie pokračovanie po nudnej jedničke ... čo plati aj po muzikalnej stranke
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
....dobry film sa da urobiť aj bez žien.............jedna schliapka je vynimkou
Veľká železničná lúpež (1903)
pri objektivnom pohlade --ked porovname tento projekt ..s filmami dneska ( ktore radime do odpadu v sucasnosti).. zistujeme ze ten dnesny odpad nie je az taky odpad v porovnani napr. z tímto druhom odpadu
Piatok trinásteho 5 (1985)
druhy najslabsi piatok 13.....tesne po sedmičke ...tieto 2 pokracovania len skazili dobre meno celej serie...radsej na nich zabudnut .....
Piatok trinásteho 7: Nová krv (1988)
lietajuce droty bedne a ine ....predmety ....John Carl Buechler si zrejme mysli ze je kazdy padnuty na hlavu tak ako on a na take vyplody mysle choreho idiota si hocikto pozrie zcela rad .. necudo ze sa myli ...!!!! no hnus ...takto odkurvit priebeh casti jednej legendy horroru ........to je teda neucta rezisera k cloveku ako takemu .... za take zlociny by som posielal reziserov makat do uranovych bani ..bez naroku na celodennu stravovaciu jednotku .... jedna hviezda ..len kvoli kontinuite a sunalezitosti k celku ...jednoznacne najslabsia cast ....napatie ..agresivita ... vsetko sama nula ...
Comic Relief: Doctor Who and the Curse of Fatal Death (1999)
"Mr. Bean "ako akcny hrdina , fakt sa snazi tvarit vazne ....no ale na mna to nejak nezabera ....je z neho prca ...