Recenzie (201)
Nahota na prodej (1993)
Nečekal jsem aboslutně nic, dostal jsem komedii, teda vzhledem k ději to je trochu zvrhlé. Vidět to před 20 lety tak to bude taky odpad, ale tohle kyselé víno uzrálo v takovou zajímavou sondu do devadesátek. škoda, že film zapadl, trochu to vyhipovat, tak by z toho byl dneska kult!
Nie je čas zomrieť (2021)
Já to hodnocení nechápu. Vždyť to byla naprosto smrtící nuda.
Klub sráčov (2000)
Tohle zraje jak víno.
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
Tak v jednu chvíli jsem to viděl tak na 3 hvězdy, ale nějak jsem tomu do konce přišel na chuť.
Vojdi do prázdna (2009)
Stopáž tak na polovinu a byl by to kult. Vždycky jsem si představoval jaké by to bylo takhle poletovat, ale některé vnitřní experimenty by mě ani ve snu nenapadly.
Star Trek: Picard (2020) (seriál)
Tak nevím, nedal jsem ani první díl.
K jezeru (2019) (seriál)
Ale jako fakt dobrý. Atmosféra, nápady. Hlavně to nemá takovej ten generickej feel, na kterej jsem u postapa poslední dobou dost alergickej. Hutný děj, fantastická atmosféra, která mixuje naději i zoufalost. Postavy vybroušené k dokonalosti, přesně zapadající do děje. Poslední díly byly tak emočně náročný, že jsem si to fakt musel dávkovat.
Kočičky (2020)
V zásadě názor na film a celý bzukot okolo přesně vystihuje tady v komentářích uživatel Marigold.
Fauda (2015) (seriál)
Tak po probrečeném konci druhé série jsem si říkal co nám může ta třetí ještě dát? Ale autoři prostě umí mistrovsky naservírovat neodvratnost s kterou Palestinsko-Izraelský konflikt dokáže semlít i ty, kteří by se jinak ke zlu nedostali.
Ladíme 2 (2015)
Tak bavilo mě to o trošku méně než jednička - v zásadě 4 hvězdičky za Aničku.