Recenzie (71)
Karamazovi (2008)
Jen málo českých filmů je lepších
Osvietenie (1980)
Už je to sice dlouho co jsem tenhle film viděl, ale pořád se mi vrací na mysl...herecké výkony všech herců jsou vskutku nezapomenutelné.....bravo Stanley!!
Tri farby: Modrá (1993)
Nejlepší co jesem z celé trilogie viděl.
Fontána (2006)
Blbost
Slávna ako ja (2000) (TV film)
Tento film i přes svoje lepší chvilky zasluhuje právem odpad...v průběhu filmu to byli ještě 2 *, posledních 20 minut bylo tak trapných, že jiná volba bohužel není...pokud můžete, tak se tomu filmu vyhněte
Inga Lindströmová - Cesta k tebe (2005) (epizóda)
Zcela nezáživný německý film ze švédského prostředí a Mia jako pastorka je ostudou všech křesťanů.
Maxipes Fík (1976) (seriál)
Musím říct, že tenhle večerníček mě zasáhl přímo do srdce. Od jeho prvního spatření sem chtěl pít už jenom pivo.
Koulelo se jablíčko (1988) (seriál)
Když sem byl menší, tek sem chtěl mít jablíčko ve kterým by se dalo jezdit (koulet)...tady asi začala moje láske ke sci-fi...:o)
Oštrozok (2002) (seriál)
Proč se tohle pouští dětem, vždyť z toho budou mít zkažené dětství.
Príbehy včelích medvedíkov (1984) (seriál)
"Bílá, bílá, bílá, bílá komu by se nelíbila, bílá vrána, bílá noc, bíle není nikdy moc"...tak tohle mě nikdy nezevšední....Pučmeloun forever