Recenzie (411)
Trestný prápor (2004) (seriál)
Opravdu vynikající válečný seriál! Vasile Stěpanoviči Tvěrdochlebove, Antipe Petroviči Glimove, klobouk dolů. Bohužel je vidět, že na seriál nepadlo moc peněz, což je věčná škoda, ale herecké výkony jsou více než vynikající a působí dokonale autenticky. Nejvíce se mi líbila role Glimova, jehož životní filozofie je opravdu dokonalá. Je to neuvěřitelné, ale rusové vyvážili seriál černým humorem vojáků, což se ve válečných filmech nestává, a nebylo to rozhodně na škodu. Všech 11 dílů jsem opravdu zhltl jedním dechem, mohu doporučit všem, co chtějí okusit něco jiného než Bratrstvo neohrožených.
Korytnačky môžu lietať (2004)
Nikdy jsem neviděl film, jako je tento. Jeho drtivé poselství se nedá popsat, musí se zažít
Horúce strely (1991)
Mnohonásobně lepší film než Top gun, který je zde dokonale zparodován. Hlášky opravdu dokonalé : ,,Ano, můžou mi pomoct složitou operací, ale tu sem odmítl, aby se nepoškodila rohovka, dělá se to skrz anální otvor." nebo ,,Přečtěte to, já mám skleněný oči."
Pomstiteľ bez mena (1998)
Tradiční ,,Chanovka" okořeněná jako vždy originálními triky - kopáním dřeváků, šílenou jízdou autem a nakonec i skluzavkou z mrakodrapu
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Skvělá parodie westernu s ještě lepšími hláškami
Příběh gangstera: Nástup k moci (2007)
Proti všem? Ano jsem!!! Začátek ( asi 25 min) byla nudná podívaná, ale alespoň z toho mohl člověk pochopit, co se ve filmu děje a jednání postav. Pak se začaly na obrazovce objevovat letopočty a vždy následovaly příběhy, které nebyly k pochopení, stále se objevovaly postavy, které byly v ději nové a tak vznikl absolutní dějový guláš. Pořád jsem měl nutkání film vypnout, ale stále jsem věřil, že tato rádoby kvalitní podívaná, kde při každém úderu létaly vzduchem litry krve, přinese alespoň závěrem nějaké vysvětlení... Nepřinesla!!! Závěrečných 30 min už jen dokonalo šílenou motanici...Pokud uvažujete, že se na tento film podíváte, učiňte tak, jen pokud jste schizofrenici s psychopatickými sklony - jinak vám zůstane v hlavě klubko něčeho, o čem byste ani nedokázali rozumně povyprávět. Režiséra asi propustili na dva měsíce z léčebny pro duševně choré, aby mohl zrealizovat toto dílo. Já jsem po jeho zhlédnutí cele konsternován!
Maharal - Tajemství talismanu (2006)
Když se něco udělá ,,univerzálně" líbivé, často to nedopadá dobře. Tento film je toho důkazem
Frigo na divadle (1921)
Začátek je sice trochu slabší, ale jakmile uteče Frigovi cvičená opice, tak začíná opravdu parádní groteska :-D Frigova plavba v bubnu, přičemž pádluje houslemi je opravdu nezapomenutelná
Skokan (2008)
Scénář - je opravdu trochu slabšího kalibru asi 50%; Akční scény a triky - solidní, nic co by nudilo 80%; Nápad, zrealizování natáčení na mnoha netradičních místech a propojení děje 75%; Celkový dojem: i když nejde o nic, při čem by člověk musel nějak zvlášť žhavit mozek, je to slušná zábavná podívaná - ničeho nelituji. Potěšily mě hodně záběry z Kolosea bez turistů, i z jeho katakomb, které jsem si při návštěvě arény v roce 2008 nemohl projít. Silnější 3*
Frigo na mašine (1926)
Klobouk dolů před všemi předvedenými akrobatickými kousky a hlavně před pádem lokomotivy do řeky!