Recenzie (761)
Ostrí chlapci (2016)
Fajn scény. Fajn herci. Nevyužité možnosti. Když to budou dávat v TV, tak se asi podívám znova. Pro jistotu.
Sedem psychopatov (2012)
Nepochopeno, proč to bylo natočeno.
Otcovia a dcéry (2015)
Dost dobré psychologické drama. Jen nechápu, proč to muselo být tak dlouhé. Věřím tomu, že kdyby to bylo o čtvrtinu kratší, bylo by to ještě lepší.
Druhá šanca (2005)
Moc hezky natočený. Dýchala na mne atmosféra.
Moje leto v Provence (2014)
Není co napsat. Palec dolů.
Hon (2012)
Dobře vyjádřené. Natočená hrůza.
Juno: Nezrelá na dieťa (2007)
Všechno se dá zvládnout. A s dobrým postojem k životu obzvlášť.
Pošli to ďalej (2000)
Krásný film o vynikajícím nápadu v sociálním cítění.
Nenasytná Tiffany (2015)
Napětí, ano. Vtip, určitým způsobem ano. Paráda - ano
Superhypochondr (2014)
Pro mě trochu nesupořádané. Znova se určitě už nepodívám. Ale nevadími, že jsem se tomuto filmu věnoval. Dany Boon je pro mě jistota zábavy. Až tedy na tento film.