Posledné recenzie (49)
Falcon a Zimný vojak (2021) (seriál)
Ano, Rusoovcům se to nevyrovná, ale přesto to bylo supr. Daleko lepší než WandaVision, i když jsem u tohoto seriálu při každém dílu nahypován a nazěšen. Finále u WV hrůza, ale zde to bylo důstojné. Opatrných 7,5 - 8/10
Chaos (2021)
Film jsem ještě neviděl a děším se samotného filmu a to skrz hodnocení ČSFD & IMDB. Zkoukni jen kvůli Hollandovi.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Dámy a pánové je to tady tak uvidíme jak to dopadne. Každopádně jdu se na to podívat a to hodnocení - jsem natěšen