Recenzie (548)
Nočnoj izvozčik (1928)
Téma filmu lze najít i v albánském válečném dramatu Furtuna (rež. Jurij Ozerov)
Neznáma (2006)
Ukrajinská šlapka kdysi vyrazila dobýt vlastním tělem Evropu a aby dosáhla svých cílů, neštítí se dnes ani vraždit. Navíc tu ukrajinskou svini dokonce hraje Ruska! +++ Dejte na mě, tenhle film bude brzy na indexu stejně jako Milka a pojištění od Raiffeisenky ...
Nejdelší noc (2011)
Ok, jsou tu dobří i křiví policajti, korsický gang i Turci, to všechno chápu. Ale řekněte mi: kdo je sakra ten neupravený chlap, co Vincentovi se synem zachránil na parkovišti život (čas 1 hod 29 min) a co ho poté, jak se pokusil (taky) ukrást drogy, zastřelila buchta z inspekce? +++ Jinak to má hned několik kopií (záměrně nepíšu remaků): americkou Sleeples, indickou Thoongaa Vanam (v tamilštině) a taktéž indickou Bloody daddy (v hindú).
Furtuna (1959)
Použité téma (otec mladé ženy udá ilegálního pracovníka, jehož ukrývá jeho dcera) není nové, viz. Nočnoj izvozčik.
Ernst Thälmann - Syn své třídy (1954)
Bál jsem se, že to bude užvaněné politikaření samá schůze atd. A on to byl regulérní akčňák!
Bullets (2018) (seriál)
I když po dlouhé době není Suomi vykreslené jako úplná žumpa, ani v Bullets zdaleka nevychází jako země s údajně nejvyšším indexem štěstí. Kdyby trochu té své filmové a seriálové produkce přeložili do arabštiny a jazyků černé Afriky a vysílali to u nich doma ve chvíli, kdy se místní rozhodují co se svou budoucností, měli by ve Finsku po problémech s imigrací.
Na budúci rok na Balatóne (1980)
Jak já rozumím oněm otráveným holkám v Maďarsku - to je na stop ještě horší země než Rakousko, což je teda co říct! Jinak Německo milionový, u nás taky bezva. Ani na Itálii, Francii, či Rusko si stopař nemůže (nebo aspoň před dvaceti, třiceti lety nemohl) stěžovat, ale ti Honvédi ... 🙁
Pisma k zhivym (1964)
Kam se na tohle drama hrabe nějaká Charta 77 ... A to bylo natočené v roce 1964, přičemž v Sovětském svazu bylo promítáno i v kinech i v televizi!
Agent Hamilton (2020) (seriál)
První díl jakž takž šel, ale pak to bylo jen špatné a ještě horší. Příšerná jakoamerická píčovina (sorry) o švédském superagentovi naverbovanem superpadoušskou buňkou uvnitř CIA. Možná kdyby to točil jeden člověk, byl by aspoň děj přehlednější, ale těch deset dílů točili na přeskáčku hned tři režiséři, kteří nad sebou evidentně neměli žádnou supervizi.