Recenzie (7)
Prach (2005)
Zajímavý scénář, výborní herci, netradiční syrově dokumentární pojetí. Dohromady to dává skvělý celek. Doporučuju.
Nemrtví (2003)
Jestli je pravda, že je toto nezávislý film a jejich celovečerní prvotina, pak jsou čtyři hvězdy z mého hlediska zcela opodstatněné a je fajn, že ti chlapáci australští mají aspoň pořádnou odvahu :) Jasně, Braindead to není. Ale to už nebude asi nic :P
Avatar (2009)
Všechno, co jsem tam chtěl mít, jsem tam měl. A je na tom vidět každý dolar a každá minuta práce. Hnidopišsky si rýpnu do zatmívaček a roztmívaček, které mi přišly zcela neopodstatněné vzhledem k jinak vizuálně dokonalému celku. Asi nejlepší velkofilm od dob Titaniku. Jo a co se týče příběhu - mně vážně nevadí, že byl "jednoduchý". Byl totiž naprosto funkční - vývoj postav, body zvratu, expozice...Já jsem vážně spokojen.
Ideály a prachy aneb co zůstalo ze sametu (2009) (TV film)
V tomto dokumentu zazněly velmi zajímavé informace, doporučuji ke zhlédnutí. Po formální stránce lehce pokulhává, ale to už je podružná záležitost ve srovnání s tím, co se divák dozvídá.
Zombieland (2009)
Tak u tohohle filmu jsem se DOST nasmál. Druhá polovina sice trochu slabší, řekl bych "lacinější", co se vizuální stránky týče, ale vcelku je to moc hezká, jednoduchá zombie-dialogová komedie :)) Woody Harrelson je nejvíc a nejlepší scéna je první setkání Tallahasseeho s Columbem :D Všímejte si hudby, která naprosto nahrazuje dialog mezi postavami, je to všechno o hereckém projevu a o muzice. To mě fascinuje =)
The Death of Yugoslavia (1995) (seriál)
Myslím, že velmi dobře postavený dokument, který mi konečně ujasnil složitou situaci na Balkáně. I tak ale pořád nevím, proč ta válka vlastně byla...
Bratia z donútenia (2008)
Místy příliš ukecané. Místy s humorem vážně přeťápli, ale věřím tomu, že se tohle leckomu líbí. Nicméně jsem se sám u lecčehos nasmál a z druhé strany mne z některých věcí i zamrazilo (oba hlavní hrdinové jsou evidentně nemocné osoby, v náznacích nám tvůrci filmu tento fakt sdělili i ukázali).