Recenzie (174)
Výmena (2008)
Vy jste se asi všichni zbláznili, tenhle film je naprostá splácanina bez hlavy a paty. Největší zklamání letošního roku.
Zastaneš a neprežiješ 2 (2009)
Na jedničku to nemá, ale furt je to super akce. Škoda akorát toho souboje, jak jsou přerostlí figurky to ubralo filmu hodně.
Heroín (1970)
Film o tom jak vážení jsou dědové.
Absurdistan (2008)
Vtipný, zajímavě natočený film s dobrými herci.
Anjeli a démoni (2009)
Příliš rychlý spád děje je velkou slabinou tohoto příběhu, místami jsem se celkem přestával orientoval. Zajímaví náhled na Vatikán, jestli to tam tak funguje.
Hotel pre psov (2009)
Příjemná komedie v které jsou bezva psy.
Jarní úklid s.r.o. (2008)
Cože komedie? Smál jsem se akorát slabému ději bez omáčky a žádné vyústění. Stačí si přečíst recenzi a víte vše.
Výnimoční (2009)
Tak takovouhle blbost jsem dlouho neviděl. Push je naprosto bez nápadu (kopíruje Heroes), bez propracovaného děje, hrozně nudné a příšerně dlouhé. Přišlo mi to jako typická Japonská slátanina co si chce hrát na Hollywood.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Jak jinak než za 5* prostě Forman je Forman.
Deti noci (2008)
Vůbec jsem nepochopil co tento film měl vyjádřit.