Obľúbené seriály (10)
Klinika Grace (2005)
True Blood: Pravá krv (2008)
Dr. House (2004)
Glee (2009)
Tak po první sérii, kterou jsem byla nadšena a kterou jsme hodnotila plným počtem mé nadšení značně opadává. Nějak mi přijde, že je to asi bráno jako nadsázka protože takhle pitomý děj a charaktery postav snad nemůžou být myšleny vážně. Taneční a pěvecká čísla se mi přesto stále líbí.
Priatelia (1994)
Simpsonovci (1989)
Zúfalé manželky (2004)
Misfits: Zmetci (2009)
Skins (2007)
Nadprůměrný seriál o mladých lidech, bohužel pouze do třetí série, pak už to jde z kopce. Přesto myslím, že ty první dvě série si ten vyšší počet zaslouží.