Recenzie (953)
Šialená noc (2022)
Vánoční jednohubka. Mix Smrtonosne pasti a Sam doma s hromadou klišé. Spousta hluchých míst, spousta "one second to death", což mě vždy vytáčí. Občas i nějaký humor a skvělý Harbour, kterého má od Stranger Things rád.
Soľ nad zlato (1982)
Raději bych, kdyby to vysílali v originále. Nechápu, proč se to nemůže vysílat ve slovenštině. Ten český dubbing některých postav je hrozný.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Geniální komedie, kterou je možné vidět opakovaně a určitě v top 3 nej českých komedii. Podle mě film s největším počtem kultovních hlášek a scén v dějinách českého filmu.
Král Šumavy: Fantom temného kraje (2022) (seriál)
Hmm, tak natočit 3 díly, kdy na konci posledního je více nejasností než na začátku, je teda arogance vůči divákovi. Takže stručně, je to průměrný seriál s nadprůměrně zajímavým tématem, bez jakéhokoliv závěru.
Posel z Liptákova (1997) (divadelný záznam)
Geniální scénář i hry, jasný plný počet.
Můj policista (2022)
Buzerantska nuda a šeď
Trojuholník smútku (2022)
První polovina docela zajímavá, ale jak začaly závody ve zvracení to šlo do kopru a najednou se všichni začali chovat jako dementi. Kritika si zase u filmu vyhoní, ale normální divák bude zhnusen a unudi se. A ten závěr, to je absolutní tragédie. Velmi slabé 2* a to hlavně za skvělou hudbu i kvalitní režii.
Cimrman v říši hudby (2006) (divadelný záznam)
Jednoznačně nejslabší hra DJC. Na pomezí 2-3 hvězd, což je u DJC překvapivé.
Arvéd (2022)
Vizuál na české poměry perfektní, herecké výkony taky super ale děj mě minul. Zbytečně dlouhé a prolínání různých časů, představ a reality mi nesedl. Tady forma vítězí nad obsahem
Stranger Things - Season 4 (2022) (séria)
Delší, hodně natahováne, spousta zbytečných scén, místy prihlouple ještě více než 3. řada, ale pořád nadprůměrná tvorba.