Posledné recenzie (36)
Bratia (2023)
Po shlédnutí bych doporučoval adminům zavést půlčíky. Čekal jsem víc, byť o nudě to úplně není. Bude fajn si o Mašínech trochu víc načíst. 3 hvězdy mi připadají trochu nefér, ale 4 tomu zas dát prostě nemůžu. Je to hodně silný a pro spoustu lidí asi i hodně kontroverzní příběh. Bohužel v tom filmu mi chybí nějaká zásadní motivace (a nebo jsem jí přehlédl) a finále spíš humorně heroický. Ale možná to je opravdu v tom, že autoři spoléhali na nějaký aspoň základní seznámení s Mašíny před shlédnutím filmu. Kdo o Mašínech ví jen jejich příjmení, tomu tam asi spousta věcí unikne... Admini, co takhle půlčíci v hodnocení? :-)
Černé zrcadlo - USS Callister (2017) (epizóda)
Tak tohle bylo asi nejlepší, co jsem z black mirror viděl.
Černé zrcadlo - Muži pod palbou (2016) (epizóda)
Po zhlédnutí převažuje pocit totálního odporu až hnusu. Takže za mě 100%.