Recenzie (235)
Caddyshack (1980)
Trošku ztřeštěná komedie, na které je bohužel už cítit zub času. Golfové prostředí mě ale k filmu přivedlo i udrželo. Nejvíce se mi líbila postava výstředního milionáře.
Vlkochodci (2020)
Neokoukaná animace a jedno oko nezůstalo suché.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Film který zejména v první polovině cílí na puberťáky se díky vykrádání starých Spiderman filmů stává poměrně zábavnou jednohubkou. Kdyby měl film o půl hodiny patosu méně, rozuměl bych zdejšímu hodnocení téměř 90 %, takto je to za 70. Viděno v IMAXu, jinak by to bylo možná jen za 60, ale vypadá to na velkém plátně hezky.
Z ničoho len nič (2006)
Poměrně depresivní film, znovu bych se na něj nepodíval. Herecké výkony, zápletka i průběh jsou za mě na 80 %
Gump - pes, ktorý naučil ľudí žiť (2021)
V hodnocení jsem zohlednil, že se film opravdu snaží pomáhat a to si zaslouží ocenit, stejně jako obsazení zvířecích neherců. Z lidských herců jsou skvělí Polívka a Holubová. Film je také plný krásných záběrů přírody.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (2021) (seriál)
Tak tohle můžu. Super vizualy, hudba, chybí tomu jen více dílů a více chytání padouchů. 90 %
Vitajte u Hartmannovcov (2016)
Skvělý film který ukazuje realitu dnešního Německa.
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Nejtemnější, nejdospělejší a nejsmutnější díl celé hvězdné ságy. Za mě i nejlepší.
Mortal Kombat (2021)
Je to tak za 70 % jako akční film, ale za celkem realistické gore prvky dávám 4 hvězdičky.
Klub rozvedených (2020)
Výborná komedie plná zvratů