Recenzie (235)
Po zániku Zeme (2013)
Ačkoli mám Willa Smitha velmi rád, nemohu jít s hodnocením výš. Film byl strašně nelogický a zaváněl americkou patetičností.
Len Boh odpúšťa (2013)
Drive se mi nelíbil, tohle je ještě horší. POMO nás varoval, ale neuposlechl jsem. Příště mu budu věřit.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Vizuálně perfektní, příběhově hloupoučké. Blockbuster jako vyšitej.
Návštevníci (1993)
Neskutečně dobrý film.
Narnia: Lev, šatník a čarodejnica (2005)
Nehorázně dlouhé a nehorázná nuda.
Oblivion: Nevedomí (2013)
Mě se to líbilo velmi.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Neuvěřitelná odpornost.
Carnage (2011)
Film o ničem kde se hádají čtyři lidi. Ve výsledku to je nejhorší den všech čtyř aktérů.
Osamelý zabijak (2007)
Rozhodoval jsem se mezi 3 a 4 hvězdičky. Když ale vidím to zdejší hodnocení tak musím dát 4. Film je tu strašně podhodnocen.
Ong Bak: Záverečný duel (2010)
Rozhodně nejhorší film s Tony Jaa co jsem viděl. A to že mám filmy o bojovém umění hodně rád!