Recenzie (219)
Parazit (2019)
První hodinka byl moc dobrej rozjezd, a pak tomu rychle došel dech. Oskara to má asi, že nebyla ten rok konkurence. I když koho vůbec ještě zajímaj oskary...
Nečum na mě show (2021) (relácia)
Nene!
Thunder Force (2021)
Možná tak před 20 lety bych se tomu zasmál.
Nový papež (2020) (seriál)
Nehltal jsem to. Často jsem ani nepochopil, co tím chtěl básník říci. Krásné záběry postrádají poetičnost Mladého papeže a už jsou jen jakousi vatou slabého scénáře, ve kterém se autor ne a ne vyžvejknout. Znáte to, když mluvíte s někým, kdo vám chce něco vysvětlit, ale tak se do toho postupně zamotává, že po chvíli zapomene o čem mluvil?
Osem hrozných (2015)
Pomalu jak detektivka v jedné místnosti od Agathy Christie s atmosférou Carpenterova The Thing. Tarantinovy filmy mě vždycky baví dokud nepřijde na závěr jeho pocta béčkovým krvákům. Hodně mě taky zaráží absence výrazného soundtracku i přesto, že hudbu složil Morricone.
Bohemian Rhapsody (2018)
Film jen pouze inspirován Mercuryho životem. Moc se mi nelíbilo, že v divákovi vyvolává falešný pocit lítosti. Zpěvák to byl fenomenální, o tom žádná, ale vylíčení jeho pravé osobnosti bylo poněkud shovívavé. To ostatně přiznal i sám Brian May. Oscar za hlavní roli pro Ramiho Maleka je ovšem skutečně na místě.
Bláznivý príbeh Robina Hooda (1993)
Vesmírná tělesa miuluju od dětství a nedám na ně dopustit, a to je asi důvod proč mi tohle přišlo dost slabé a nudné.
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
Nějak to celé moc nedává smysl. Momentálně už je víc špatných dílů, než těch dobrých.
Zaklínač (2019) (seriál)
Je to pár měsíců a první řadu seriálu už si ani nevybavuju. Dalo se to, ale není to nic z čeho byste se posadili, což mě jako fanouška Zaklínače ve všech podobách neskutečně mrzí. Všechna ta genderová a rasová vyváženost působí tak moc okatě, až to má spíš rušivý efekt. Cavil pro mě milé překvapení. Na druhou serii se podívám, ale moc od toho nečekám.
Toy Story 4 (2019)
Jako velkeho milovnika Toy Story me tohle hodne zklamalo. Malo zabavy za hodne penez