Recenzie (176)
Priatelia (1994) (seriál)
Připadá mi, že přátelé měli po většinu času vzestupnou tendenci. U každého dílu se pobavíte, a to je co číct, i po těch deseti letech jeho vysílání.
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Výborná parodie na akční filmy, která si místy dokáže jít vlastní cestou. Díky, Edgare!
Nezvestní (2004) (seriál)
Ztraceni prostě tak nějak ubíhají a výborně se na to kouká. Po 3.sezoně, kde se toho zas tolik nestalo, přišla 4., kde se do poloviční doby nacpal více než dvojnásobek dějě a vše se výrazně zrychlilo, což seriálu prospělo. Na druhou stranu se obávám toho, aby se děj nerozšířil tak aby se musel ukončovat dalších 5-6 sezon. EDIT:_ Tak to skončilo trochu dříve než jsem čekal, ale i přes dojemný závěr, zůstalo "pár" otázek nezodpovězeno či vyšumělo již v průběhu 5. a 6.serie, a proto snizuji i hodnoceni.
Neľútostný súboj (1995)
Jeden z nejlepších krimidramatů.
Bournovo ultimátum (2007)
Nejlepší díl trilogie s neuvěřitelným tempem.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
The night of the fight, you may feel a slight sting. That's pride fucking with you. Fuck pride. Pride only hurts, it never helps.