Obľúbené filmy (10)
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Pro mě nejlepší válečný film z moderního konfliktu. Jeden z mála, který jsem si pořídil do své soukromé sbírky.
Temný rytier (2008)
Výborný filmový zážitek, jeden z nejlepších filmů za poslední léta. Co dodat....
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Výborná parodie na akční filmy, která si místy dokáže jít vlastní cestou. Díky, Edgare!
Bournovo ultimátum (2007)
Nejlepší díl trilogie s neuvěřitelným tempem.
Matrix (1999)
Klasika sci-fi. Co dodat?
Neľútostný súboj (1995)
Jeden z nejlepších krimidramatů.
Equilibrium (2002)
Film, který měl tu smůlu, že přišel po Matrixu. I přes nízký rozpočet dokázal zaujmout svou vizuální stránkou.
Votrelec 2 (1986)
Ve speciální edici nehorázná vychutnávka. Hlavně po audiovizuální stránce.
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Na tu dobu neuvěřitelné digitální triky, hromada akce a kopa hlášek. Jedna z mála výjimek, kdy druhý díl dokázal překonat díl první.
Láska nebeská (2003)
Moje (asi)nejoblíbenější romantická komedie plná výborných herců a s dojemným vyznáním napsaným pouze na čtvrtkách papiru ("to me, you are perfect").... na zbytek se podívejte sami.- je tam toho totiž mnohem víc, a nepochybuji, že i vám se bude líbit tak, jako mně.