Obľúbené seriály (10)
Teória veľkého tresku (2007)
Orange Is the New Black (2013)
Klinika Grace (2005)
Luther (2010)
Most (2011)
Homeland - Zradca (2011)
Panství Downton (2010)
Wallander (2008)
Moderná rodina (2009)
Sherlock (2010)
Po S02E03 měním ze 4* na 5, pro mě nejlepší díl obou sérií, parádní finiš. Čekat víc než rok na natočení další? Vydržím, ptž " I am Sherlocked".... :)