Obľúbené filmy (8)
Requiem za sen (2000)
Sedem samurajov (1954)
Mimořádný zážitek. Potvrzeno tím, že 207 minut uplyne velice rychle. Znám 80 minutové filmy, jež jsou pro mne 3x delší než tento. Pokud se člověk zamyslí do důsledků tak jeden z nejsmutnějších filmů který byl kdy natočen. + Excelující Toširo Mifune.
Počiatok (2010)
Komentář jsem zanechal na třetí úrovní snění ve formě věčně poletujícího čínského přáníčka. Možná proletí i kolem vás.
Strážcovia (2009)
Tomuto filmu nemohu dát méně než pět hvězd. Každá postva má smysl a životní cestu, která není o nic horší než kohokoli jiného i se svými trampotami a problémy. Všichni hrdinové jako komplex podávájí velice pěkný obrázek o lidské zkaženosti, úžasnosti a neomezenosti ve všech směrech. Film je plný informací, jež za souznění s vizuálním projevem a hudbou působí velice koncentrovaně a nabitě. Nenudil jsem se ani moment této možná i nejlepší komiksové adpatace. Na závěr mohu říct že "nejoblíbenější" uživatel této stránky POMO u mě klesl svým slepým a nevyspělým hodnocením a doufám, že tyto super stránky nepůjdou ke dnu s ním.