Obľúbené seriály (7)
Hannibal (2013)
Pán času (2005)
Rick a Morty (2013)
Černé zrcadlo (2011)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Geniální seriál, který by si zasloužil lepší konec. Tohle bylo už po druhé, co jsem se na seriál dívala a byla to stejně dobrá podívaná jako před třemi lety. Celým příběhem nás doprovází skvělá hudba a napínavá atmosféra, ze které leze mráz po zádech. Light, L a Ryuk z díla udělali zajímavou a zábavnou show, ale to všechno se pokazí, když se na scéně objeví N. S jeho příchodem seriál začal výrazně upadat a on sám mi přijde jako dost otravná postava. Za první polovinu ale dávám pět hvězdiček, protože to je fascinující promyšlený kriminální příběh, který stojí za shlédnutí.