Recenzie (57)
Siréna (2018) (seriál)
Neurazi, nepotesi..na poledni pauzu v praci good :))))
Krvavá léta (2017) (relácia)
Nejlepsi porad od Streamu!!! Pri kazdem dile, mam slzy v ocich..je potreba si tyto hruzy stale pripominat..navic dekuju za to, ze se vzdy dozvim nejake nove informace o nasich narodnich hrdinech a nasi historii..
One Man Show (2008) (relácia)
Rada ho nemam, ale dela to dobre...
Kráska a zviera (2017)
Bylo to jednoduse nadherny. Jsem odkojena na Disneyovkach a todle mi splnilo sen. Pri klasicke scene, kdy spolu tancuji a Kraska ma ty zarive zlute saty mi slzy tryskaly proudem (no a je to venku) :))))) P.S.: Chlapa bych na to asi nevzala :)
Kanadská noc (2008) (TV film)
I slza ukapla...sama sem byla na gymplu za morem na rok a predstava, ze by se neco stalo s moji hostovskou rodinou, nebo se mnou a jak by to vnimali moji rodice, mi prijde silena...Neni to nic, co bych musela videt znova a je dost mozny, ze to prozivam dost prave kvuli osobni zkusenosti..Havlova to ale zahrala dobre, ikdyz nejsem jeji velky fanousek..
Pustina (2016) (seriál)
Nejlepsi cesky serial!
V hlave (2015)
Miluju pohadky, navic Disney..ale tadle me dost zklamala. Mozna proto, ze ma tak kladne hodnoceni a ja od ni dost ocekavala. Na stare Disneyovky stejne uz nic asi nema. Skoda :(
Dokonalý šéf (2015)
Prijemna oddychovka. Miluju gastronomii a tendle film ji konecne ukazal i se vsim tim rvanim v kuchyni :)) Nikdo za tim nehledejte vic nez tam je, zapletka je jasna uz od zacatku, i tak jsem se ale nenudila jedinou chvilku. Nemam problem s tim se na to nekdy kouknout znova.
Jurský svet (2015)
Tezky zklamani....udelali z toho typickou americkou frasku...napad dobrej, ale zpracovani strasny..takze za me fakt zklamani :( skoda, moc jsem se na to tesila..
Sliedič (2014)
Jake je moje srdecni zalezitost a musim rict, ze tuhle svoji roli zahral tak verohodne, ze mi z nej poprvy bylo zle...Dej mi prisel trochu slabsi a nepotrebuji tento film videt znovu, ale po zhlednuti jsem mela plnou hlavu myslenek, takze i tak svuj ucel splnil.