Recenzie (253)
Číslo 5 žije (1986)
Viděla jsem to před lety, ano, je to spousty let, ale i když je podobnost s E.T. veliká, robot č.5 si tu 5tku zaslouží...
Pozri, kto to hovorí (1989)
To už je historie a tak dávno, když pro to táta sáhl do své VHS-téky... Až na to opět narazím, ráda se podívám... :-)
Rozkoš (2013)
Už od počátku se film Rozkoš tvářil jako typicky famácký film. Leč dá se v něm hledat nejedno psychologické tajemství, které může zasáhnout kohokoliv z nás. A tím je virtualita vs. realita. Přičemž a to chválím Jitce Rudolfové - realita je vždy ta temnější než ta virtuální. ,,Žij v realitě" a co když v ní skutečně nacházíme? Aha? Tento film prozrazuje jaká realita skutečně je a jak před ní utéci...
Pippi dlhá pančucha: Pippi na úteku (1970)
Tento díl mám vlastně z celé série nejraději. Vyznačuje se nápaditostí a fantasií děvčete Pippi a jejích přátel. Dobrodružství se odehrává na útěku. Zajímavé lokace...
Garfield a přátelé (1988) (seriál)
v první třídě jsem koukala na Simpsny a až na druhém stupni se objevil na televizních obrazovkách Garfield a jeho přátelé... Pět hvězd, protože jsme spolu strávili pár hezkých odpolední v době stávky v ČT....
Garfield (2004)
Garfield je "miláček", cynik necynik, dokáže si získat nejedno ženské srdce svým nabručeným pohledem, ale je velká škoda, že si tvůrci nedali práci s animací i dalších jeho přátel! :-( Odie mohl být kreslený bígl a ne hraný jezevčík, přičemž Arlena je ruská krátkosrstá kočka(?)....
Poslušne hlásim (1957)
Blb nebo chytrák, je neuvěřitelné jak kolísá charakter postavy tlustého vojáka Švejka. Laskavý humor vedoucí děj k další a další peripetii... končící válkou aneb "Tak nám zabili Ferdinanda"... Oddychovka a laskavý humor na Nový rok. Uvelebit se a představovat si jaké by to bylo jít pěšky až do Budějovic...
Lola beží o život (1998)
úžasný film, klidně si jej může divák dát znovu a znovu... :-P
Počiatok (2010)
Baví mi vždycky objevovat filmy skrze hudbu Hanse Zimmera. Počátek je zajímavý film. Chvílemi jsem se ztrácela, možná bych potřebovala vidět DVD verzi bez dabingu!!! Jinak filmy i thrillery s paralelou příběhu zbožňuji... Dream is collapsing...
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Dobrý seriál, rozhodně lepší než Lovci duší, ale navazující serie Ztracená brána je o veliký kus dál. Zde se bortí pravidlo, že pokračování bývají horší :-)