Recenzie (210)
Na sever severozápadnou linkou (1959)
Ďalší majstrovský kúsok od majstra Hitchcocka. Kriminálny triler s humorným nádychom vďaka naozaj roztomilému Cary Grantovi. Pri scéne v aukčnej sieni som sa zchuti zasmial.
Vtáci (1963)
Napätie by sa dalo krájať, klasika klasík, ale ten koniec sa mi zdal taký klidný. Tajomno, nikdo nevie čo a prečo sa deje. Nádhera, nedá sa inak ako 5*.
Mortal Kombat (2021)
Hviezdička navyše, že je to Mortal Kombat.
Vertigo (1958)
Skutočné majstrovské dielo. Zhliadnuté nedávno.
Psycho (1960)
Nedá sa dať inak 5 hviezd.
Free Guy (2021)
Som naozaj milo prekvapený, a ako pre hráča počítačových hier aj splnený sen. Pre mňa lepšie ako Ready player one.
Guľový blesk (1978)
O tomto filme som sa dozvedel len nedávno, bol som milo prekvapený, typický S+S.
Princezná Mononoke (1997)
Jedna z najkrajších rozprávok pre dospelých, čo som kedy videl.
Prázdniny v Ríme (1953)
Nestarnúca klasika
Božský Bruce (2003)
Obyčajná jednohubka na jedno zhliadnutie, nič viac, neurazí.