Posledné recenzie (101)
Súperi (2024)
Celkem dost zajímavě udělaný film o tenise ve kterém panuje Zendaya, která to hraje na výbornou. Z filmu jsem měl mírný obavy, ale zápletka mě vyvrhala z míry. Celý příběh mě bavil ve kterém jsem po celou dobu netušil jak dopadne zakončení.
Šógun - Anjin (2024) (epizóda)
Šógun má dobrý vyhlídky. Seriál má potenciál na umístění do top 10 pokud bude pokračovat v takové kvalitě jaký to právě je. Nevěřil jsem tomu, ale je to fakt dobrý tak jak se o tom říká.
Mestečko záhad (2012) (seriál)
Pro děti perfektně dělaný animák, bohužel já jsem na tohle už starý.