Posledné recenzie (55)
Marvels (2023)
Ten film je akoby som ho točil ja po litre vodky s tým že mi pomáhal profesionálny režisér čo je na heroíne. Ten spev a tie mačky to fakt dorazili. Vážne Disney???
Avatar: Cesta vody (2022)
Jedna hviezdička kvôli vizuálnej stránke. Príbeh je nudný a opakujúci sa na to že to má 3 hodiny. Zase je to o zlých ľuďoch a chudákoch domorodcoch. Ak to bude to isté aj v ďalších dieloch tak to hodnotenie bude horšie a horšie.
Susedia (2006) (seriál)
Za mňa skvelý seriál ale hlavne prvé dve série od tretej už boli František a Laszlo pod papučov a to hlavne k charakteru Františka nesedí.