Recenzie (23)
96 hodín (2008)
Jak tu již zaznělo, tehnle film má něco z dynamiky a přímočarosti Bourneovy trilogie a to u mě vždycky funguje. Film nic nového nepřináší, přesti vynikající akční podívaná a zábava.
Odnikiaľ niekam (2010)
Na tempo a obsah filmu jsem si musel nějakou dobu trochu zvykat, ale jako celek mě nazklamal. Klidný a vlastně příjemný film, jehož ticho a mlčení neruší.
Správcovia osudu (2011)
Taková trochu ve scifi hávu pohádka, která sice žádné nové otázky nepřinesla, přesto mě ale moc bavila. Navíc souhlas, Damon skvělý jako vždy a spolu s Blunt se na ně moc hezky koukalo! Jen jsem se těšil na podobu "šéfa", kterou mi ale tvůrci nakonec nedopřáli .. :))