Recenzie (80)
Sirotinec (2007)
Ve filmu jsem viděl směsici těch nejznámějších duchařských kousků. Nejspíš se nejednalo o úmysl napodobit je, ovšem silná inspirace je zde silná. Sirotčinec určitě stojí za shlédnutí, Belén Rueda je vskutku skvělá, ale cosi mi tam přece jen chybělo. Děj vás celou dobu připravuje na závěrečnou překvapivou pointu, která však není zas až tak překvapivá, jak by každý doufal. Nicméně počin je to nadprůměrný. 3 a 1/2 * Zajímavý komentář: Renton
Uvnitř tančím (2004)
Nejhorší je, když nestihnete zažít své životní přání. A navíc, když to přání je svoboda. Hodnocení pod čtyři hvězdičky je pro mě zločin a tento skvost o nesplněných lidských přáních se řadí mezi můj top, jetli není ten největší
Osudový dotyk (2004)
Dobrý nápad, dobrý scénář, dobrá režie, nepřesvědčivý Kutcher, krásná Amy Smart. Proč vlastně nedám plné hodnocení? Především kvůli Ashtonovi a závěr se mi také přiliš nezdál. Lepší by bylo, kdyby film končil v psychiatrické léčebně a vše by byl jen hrdinův výplod fantazie
Mach a Šebestová k tabuli! (1985)
Horáček k tabuli:)
Vrchní, prchni! (1980)
Přestože se jedná o klasiku, na tento film mám smůlu a nikdy jsem ho neviděl celý. Ale část, kterou jsem viděl si ***** rozhodně zasouží
Smrtonosná pasca 3 (1995)
Jeremy Irons, Samuel L. Jackson a samozřejmě Bruce Willis slibují příjemnou podívanou na nedělní večer
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Perfektní česká parodie a nezapomenutelný Josef Hlinomaz
Ratatouille (2007)
Za celou dobu jsem se téměř nezasmál a ani si nemyslím, že je to prvořadý cíl tohoto snímku. Celých 110 minut se budete kochat propracovaností každého detailu. na ,,Nema'' to sice nemá, ale i tak je to VELMI kvalitní podívaná
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
jak že se jmenoval Nývlt?:D
Shrek (2001)
komediální tak trochu jiná pohádka s tak trochu jinými hrdiny a s tak trochu jiným koncem