Recenzie (1 840)
...a bude hůř (2007)
kniha je kniha. ale tohle bylo dobry.
Fakjú pán profesor (2013)
kurva tolik nazi vtipu v jednom filmu ? jo.
Exodus: Bohovia a králi (2014)
zid. bez zida. o zidovi. zide! s zidem.
Bony a klid 2 (2014)
jedna za skamene...
Popoluška (2015)
takova civilni. skoro jako ta nase.
Vybíjaná (2015)
Videno mesic pred premierou, na laserove projekci UDK a podle pravidel CSFD jsem nemohl tak brzy hodnotit, no a dneska uz pocity jsou fuc, takze nahovno...nicmene silnou predlohu (asi nejlepsi z Viewegovych knih), nejde jedna ku jedne na platno prenest. sokol hral jako sokol, jinak uz to neumi, suchos klasicky "nehraje" a jedinej gena neco herecky vygeneruje.
Polski film (2012)
me poser....
Kobry a užovky (2015)
V Berline maji OLIHEN....Kobra to zahral naprosto na Lva. Prusinovsky opet dokazal, ze ma cuch na "herce"......ne Madl, ale Prusinovsky bude novy Forman. Ta civilnost...mel jsme pocit, ze koukam na ranneho Formana. Milose of course.
Nymfomanka I. (2013)
takovy pribeh o rybach.
Americký ostreľovač (2014)
nemam zaludek na zabijeni. nekoukam na valecny filmy..ale clint je clint. dokoukal jsem.