Recenzie (100)
Fair Game (2010)
Ani neurazí, ani nenadchne. Prostě solidní průměr.
Luther (2010) (seriál)
Proč mi přijde, že se do každého jednoho dílu vejde tolik věcí, jako u některých seriálů za celou sezónu?!
Klub bitkárov (1999)
Totálně kulervoucí konec. Opět jeden z filmů, kde mě konec vytahal za ouško :-)
Dokonalý trik (2006)
Jeden z mála filmů, u kterých jsem do posledního okamžiku nevěděl, co se přesně dělo. Miluju konce, který mi vyvrátěj všechny moje domněnky :-)
Pelíšky (1999)
Česká klasika, na kterou se rád kouknu znovu.
Prekliaty ostrov (2010)
Nemůžu si pomoct, třeba mě ukamenujte, ale je to lepší než Inception. A basta!
Hry bez hranic (1965) (relácia)
Jsem naprosto pro nové díly. Tohle geniální dílko by se mělo oprášit.
Hviezdna brána (1997) (seriál)
Jack O´Neill, Sam Carterová, Daniel Jackson a Teal´c = čtyřka, která mě mládím provázela asi nejdýl. 4* hvězdy pak dávám také jen z důvodu, který uvedla KevSpa, a sice že bez O´Neilla to v závěru nebylo ono...
Pevnosť Boyard (1990) (relácia)
Nezapomenutelný seriál z mládí, který ani s přibývajícími léty neztrácí lesk.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Naprosto jiná (a nutno říci lepší) dimenze amerických Heroes - zábavnější, napínavější, propracovanější, přehlednější...prostě výborná podívaná.