Obľúbené filmy (8)
Čas prebudenia (1990)
Rain Man (1988)
Predátor (1987)
Rambo (1982)
Odpočítávání (2010)
pre mňa osobne film tohto roku, aj napriek zle napísanej postave agentky FBI (Carrie-Anne Moss).
pre mňa osobne film tohto roku, aj napriek zle napísanej postave agentky FBI (Carrie-Anne Moss).