Recenzie (50)
Dvojí život (1939)
Zajímaví herci v neobvyklých rolích. Skvělý výkon Míly Pačové! Jinak dějově - klasika.. :)
Srdce v celofánu (1939)
Film samotný mi nepřijde nějak extra hodnotný, ale Zitě Kabátové to zde nesmírně sluší :)
Milování zakázáno (1938)
,,Gramofónová" scéna A. Letenské, H. Vítové a J. Plachty mi přijde jako jedna nejvtipnější v českých filmech. :)
Neporažená armáda (1938)
Na svou dobu velmi nadčasové.
Kříž u potoka (1937)
Příjemné překvapení s uhrančivým M. Eliášem, jen ta Andula tam mohla mít více prostoru :o))
Tvoje srdce inkognito (1936)
Film samotný mě extra nezaujal, ale s Karlou Oličovou bych do Mante Carla rád :))
Matka Kráčmerka (1934)
My jsme šušní lidi.. :D :D :D
Právo na hřích (1932)
Vtipné, ale ke konci poněkud zdlouhavé...
Loupežník (1931)
Noo, místy nelogické, hodně teatrální, ani mi to nepřišlo jako komedie, ovšem komické často. Ale za zaznamenání umění M. Hübnerová dávám 4* a hlavně za její Šmarjááá :)
Lucerna (1925)
Myslím, že Anny Ondráková je nejhezčí filmová Hanička!