Recenzie (50)
Zabudnuté transporty do Estónska (2007)
Všechny díly hodnotím stejným počtem *, protože všechny jsou naprosto unikátní a velmi chválihodnou prací, tento díl cyklu mi však přijde ze všech nejvydařenější.
Habermannův mlýn (2010)
Velmi povedený film na výborné téma, to oceňuji. Místy bych jen více roz vinul děj, ale celkový dojem velmi dobrý!
Lucerna (1925)
Myslím, že Anny Ondráková je nejhezčí filmová Hanička!
Dvojí život (1939)
Zajímaví herci v neobvyklých rolích. Skvělý výkon Míly Pačové! Jinak dějově - klasika.. :)
Vox humana (1990) (TV film)
Zajímavý dokument o životě Jarmily Novotné, která v něm také vystupuje.
Stínu neutečeš (2009)
Velmi mě mrzí, že filmy s tak výborným scénářem nejsou dotaženy do zdárného konce. Jinak paní Adamová opět exceluje!
Dům se zelenou střechou (2010) (TV film)
Čekal jsem úplně jinak pojatý dokument, ale toto mě velmi mile překvapilo. Zajímavé osudy.
V oněch dnech (1947)
Bio Ponprepo - Cinefest 2010 - Spálená země 7. 1. 2010.
Protektor (2009)
Pro mě velmi silný zážtek, neuvěřitelná hudba, perfektní dobové oděvy a především výkon Jany Plodkové, smekám.
Zakázaný člověk (2009) (TV film)
Tímto filmem jsem byl mile potěšen. Oceňuji především dokonalou atmosféru děje od scén v přírodě, ve městě až po kostýmy. Překvapil mě výkon Anny Fixové a mrzí mě jen, že měla ve filmu tak málo prostoru.