Recenzie (47)
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Nudny psycho. Mozna kdybych se zhulil jako autori, tak by to bylo snesitelnejsi. Fakt nechapu, ze se to vetsine libi.
Slušní chlapci (2019)
Ze zacatku pomalej nudnej rozjezd, ale pak dobry.
Krása parních vlaků (2019) (seriál)
Spousta nudne vaty
1. MISE - Vyšší princip (2021) (epizóda)
Marek Nemec rulez 👌🏻
Dvojka na zabitie - Srdce na nesprávnom mieste (2021) (epizóda)
Asi nejhorsi dil. Hvezda za Sandevu a 2 dobry hlasky.
1. MISE - Příliš úspěšná praxe (2021) (epizóda)
Prvni dil traga, ale u tohoto jsme se nekolikrat dobre zasmali - Marek Nemec dobre on 👍🏻☺
Kauza CIA (2006)
Hrozna nuda. Vzdal jsem to.