Recenzie (558)
Guru (2022) (seriál)
No pěkně, Vojtěchu, pěkně… Guru je dost povedená minisérie a i přes to, že je případ tohoto mužského kaktusu solidně medializován, byl jsem mile překvapen. Cesta do pochvy je různorodá, ale takto zvolený způsob penetrace je opravdu kulinářský majsterpich - rád bych se slečinek zastal, ale kdo chce kam…?? Za mě to tedy čtyři háčky jistí - 70%.
Atomic Blonde (2017)
Kam nemůže čert, pošle ženskou - v tomto případě ženskou, která se ze všeho vylíže, a to doslova… Chválím ponurou atmosféru revolučního Berlína a před Charlize Theron nemohu jinak, než smeknout. Na film se opravdu skvěle připravila a za agentský propletenec si zaslouží čtverec - 75%.
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Tenhle seriál naprosto žeru!!! Parádní vizuál budoucnosti, akcí nabitá zápletka, dostatek efektivní brutality, odlehčující scény plné zvířecí dupačky a všemu vévodí žhavá Martha Higareda - to její sexy pouzdro bych opakovaně navštěvoval, dokud by mi vystačily protektorátní kredity…
Karel (2020)
Jak už tady zaznělo vícekrát, kdyby se film jmenoval Ivana, bylo by to výstižnější. Po dokumentární i faktografické stránce jsem prostě zklamán a Goťák by si jednoznačně zasloužil důstojnější rozloučení…
Modřiny (2020)
Až na tu scénu alá „kapři už se třou” se jedná o koukatelné sportovní drama… Halle Berry už má taky cosik za sebou, takže klobouk dolů za předvedený výkon - škoda jen, že se film odehrával více v kuchyni než v ringu, ale já v tom rozhodně žádný emancipační problém nevidím…
V perine (2011)
Myslel jsem, že nic horšího, než je žánr zvaný buzikál, prostě není, ale mýlil jsem se - existuje totiž český buzikál a to je už opravdu vrchol demence… Je mi upřímně líto těch, co se na této sračce podíleli, ale ještě více je mi líto těch, kdo ji viděli…
Krvavý šport (1988)
Ano, v dnešní době již lehce úsměvné, ale je to prostě klasika a Van Damme si určitě bůra zaslouží.
Ostrý holky (2018)
Podobné hororové komedie jsou přesně podle mého gusta - žádné zbytečné dialogy, prdelky, banda vesnických buranů a vražda, smrt, zabití na 100 způsobů… Stačí jen vypnout hlavu, otevřít pivko a jde se na věc - solidní čtverec.
Muži, čo čumia na kozy (2009)
Dle hodnocení nevím, na co většina zde přítomných zírala, ale já zíral na dech beroucí kokotinu - kozy jsem pak skoukl na pornhubu…
Training Day (2001)
Celkem zajímavý první den v nové práci - to já osobně mám dosti nudnější zkušenost… Každopádně Training Day obstál a své vysoké hodnocení si právem zaslouží. Denzel Washington předvedl herecký koncert, Ethan Hawke mu se ctí sekundoval a Evička Mendesová byla až překvapivě atraktivní. Jasný čtverec a doporučuji.