Recenzie (260)
Duna (1984)
Mytologie a symbolika světa jsou ale impozantní.
Zúriaci býk (1980)
Scorsese zlehka vykresluje a pomalu nabírá obrátky. Občas si udělá radost propracovanou finesou a zase se vrátí zpět ke do svého tempa. De Niro je tak přesvědčivý jak jen může být. Věříte mu každý úder, každý malý záchvěv a hlavně proto Raging Bull funguje tak dobře. Nepotřebuje složitou zápletku, nepotřebuje plejádu postav nebo triků. Naprosto si vystačí s Joyem, Jakem a Martym.
Zlo (2003)
I když úroveň kolísá a zhruba po hodině to začne být docela roztahané, tak závěrečných šíleně naléhavých deset minut film pozvedává úplně jinam. On totiž zase pro změnu jednou vyhrál obsah nad formou.
Revízori (2003)
Kukačka!
Ja, zloduch (2010)
Velmi slušný nadprůměr, hlavně díky naprosto dotažené stylizaci.
Občan Kane (1941)
Úžasné co Welles zvládnul, zvláště když si uvědomíme, že již před sedmdesáti lety. Neskutečně komponuje a díky tomu jste už po pouhých 15 minutách ve filmu až po uši. A tento pocit přetrvává snad po celou stopáž. Není ale těžké dosáhnout takových věcí, když vypadáte jako Welles. Mnoho lidí si vyláme zuby při udržování hranice, to co se s ní děje tady odporuje přírodním zákonům. Nic se nevyrovná ohromné tíží prostupující celý film. Technicky zajímavější než většina současné produkce.
Průvodce (2008)
Budete na kusy.
Grandhotel (2006)
Místy opravdu dost slabé. Občas je ale potřeba přivřít oči.
Nezvratný osud (2000)
Aspoň se trochu zasmějete.
Dr. Divnoláska alebo Ako som sa naučil nerobiť si starosti a mať rád bombu (1964)
Pan umělec.