Recenzie (1 590)
Hriešny tanec (1987)
Docela prijemny film i kdyz ne uplne muj salek caje. Nejvice me ale prekvapilo, ze tanec byl na takove vysi, ze nektere sceny jsem si musel poustet znovu.
Nick a Norah (2008)
Z filmu jsem zklamany. Plny predvidatelnych momentu a neverohodnych klise, nehlede na to ze hlavni hrdina je nesympaticky a Kat, ktera cely film zachranuje si vubec nezaslouzi. 50% ale spis min takze jrn 2 hvezdy
Besnenie (2018)
Zajímavá verze king konga a godzilly. Ve filmu mi vadila jen velikost v poměru síly gorilly oproti ostatním ,,mutantům" a také její růst a smršťování, ale budiž. 55%
Muž vo vlaku (2018)
Klasická Neesenovka. 68%
Labyrint: Zhorenisko (2015)
Naprosto zbytečné pokračování u něhož jsem byl ke konci kompletně zhnusený. Film nikam nesměřoval a prakticky se tam ani nic zásadního neudálo. Ty dvě hodiny mi už bohužel nikdo nevátí :/
Labyrint: Útek (2014)
Nejlepší z trilogie a také jediný na který se v budoucnu možná podívam znovu. Bohužel však nesmyslné navazující filmy znehodnotily kvalitu i tohoto díla a nejraději bych proto udělil pouhé dvě hvězdy. 50%
Labyrint: Smrteľná liečba (2018)
Slabé a předvídatelné. Navíc byla velká chyba rozdělit film do 3 částí z nichž je dobrá jen jednička a dvojka je naprosto zbytečná. Ale abych se zaměřil na tento díl. K hlavním hrdinům již nemám žádný vztah a působí na mě nesympaticky. Také často reagují naprosto nepochopitelně a nelogicky na ty nejrůznější podněty. Proto mi i přišla dosti komická ona velice dramatická scéna ke konci, kdy jeden z nejlepších kamarádů hlavního hrdiny umírá a všichni jsou velice smutní. Myslim si, že filmem Labyrint: útěk měli film ukončit, jelikož tohle sráží i jeho kvalitu. 25%
John Wick 2 (2017)
Na jedničku to určitě nemá, ale i tak je to výborný akční film 73%
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Špatný příběh, příšerné a nesympatické postavy a vrcholem všeho je Leia létající vesmírem. Takové jsou mé pocity z poslední episody Star Wars. Příběh který se neposunul vůbec nikam a jako by se pohyboval v kruzích a připomínal to, co už se stalo v předchozích dílech. Navíc mi bylo vždy skoro až trapně jakmile se na obrazovce objevila jedna z postav jako je Fin, Rose a nebo commader Hodo. Nicméně i commander Hux degradoval příběh svou slabostí. Dal bych půl hvězdy za jednu ucházející bitvu která se ve filmu odehrála a půl za filmové effekty, ale film je nesmyslně nadhodnocený tak na to kašlu a zaškrnu rovnou odpad. Na další pokračování se budu dívat jen abych pochopil MEMEs a nebo vůbec.
Za hranou možností (2018)
Koukám že jste velice shovívaví při hodnocení. Tento film byl tak strašný, že jsem ho ani nedokoukal do konce a to už se mi hodně dlouho u žádného filmu nestalo. Po prvotní docela zajímavé scéně, se film proměnil v naprostý brag plný špatných a nudných dialogů a dlouhých scén o ničem a pak když si vybraný tým tzv. superhrdinů šel nacvičovat svoje dovednosti, musel jsem už film zastavit. PS: Antonio Banderas zde vypadal jako Mr. Been což mě pobavilo. 10%