Recenzie (5)
Flipper a Lopaka (1999) (seriál)
Řeknu jenom jedno byl to seriál mého dětství.
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Prostě inpozantní.......
Solo: A Star Wars Story (2018)
Nic zvláštního jsem od toho nečekal ale opak byl pravdou byl jsem spokojen.
Deadpool 2 (2018)
Hodně mě to překvapilo nejlepší hlášky, nejvtipnější vzkutku bylo tam všechno co jsem očekával.
Temné tiene (2012)
Prostě Tim Burton