Recenzie (339)
Rozvedený se závazky (2010) (seriál)
Zatím jsem viděla jen pár dílů, ale je to zajímavě pojaté. Pokud máte rádi suchý a sebeponižující humor ukazující, jak žalostný váš život je, tak si to zamilujete ;-)
Lego príbeh (2014)
Viděla jsem to v čeština a stejně si myslím, že je to super (ale rozhodně ne hit roku 2014, jak někteří tvrdí). Opět se s tím fakt vyblbnuli.
Ernest a Celestína (2012)
Dojemný příběh, krásná animace, nádherná francouzština.
Zlodejka kníh (2013)
Uvítala bych to v němčině, mělo by to naturálnější šmrnc, ale chápu, že film by se tolik "neprodával". Dobře obsazené, neokoukané tváře, silný příběh dle knižní předlohy.
Bažanti idú do boja (1974)
Nadčasová filmová komedie.
Ja, zloduch (2010)
Příjemně originální zápletka, roztomilé děti, nerdovský nepřítel, který vypadá jako Bill Gates.
Ja, zloduch 2 (2013)
Chytře vymyšlené. Většina animáků by si nápad se "zaláskováním" vyčerpal již v prvním díle.
Vec (1982)
Místy dost nepochopitelné chování hrdinů.
THX 1138 (1971)
Tísnivá atmosféra, pocit, že sou všichni blázni, že vy sám jste blázen... Spoustu otázek. Námětem mi to trochu připomíná Předposlední pravdu od Ph. K. Dicka.
SpongeBob v šortkách (1999) (seriál)
Co si budem povídat, tohle není pohádka pro děti :))