Recenzie (66)
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
Dal bych i pět hvězdiček, kdyby ale nebylo toho trapně amerického happy-endového konce. Ten mi bohužel zkazil celý film. Kdybych ale nebral v potaz tuhle přiblblou část, tak jde o 80 minut trošku ujetější, ale bezkonkurenční zábavy. 70%
Sága o Biornovi (2011)
Výborná bakalářská práce s dobrou pointou a líbivou grafikou. 70%
Sedem psychopatov (2012)
Není to žádný zázrak filmografie, ale jde si svou vlastní cestou a to je na tom to nejlepší. Není to žádná tuctovka. 75%
Souboj u Blood Creeku (2010)
Na to, že to bylo anglické, tak vtípky nic moc, souboje to samé. Nekvalitní, nudné, amatérské. Amatérský film zůstane amatérským filmem... 30%
Strýček Jack (2010)
Docela vtipný kraťas :) 70%
Ten kto hulí, ten aj vie (2001)
Fajna huličská komedie se spoustou skvělých scén a hlavními rolemi. Bohužel ji hodně sráží závěr a pár hluchých míst. 60%
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Poměrně fajn akce a atmosféra, ale kazí to laciné digitální efekty. 60%
Top Gun (1986)
Skvělá hudba a skvělý Tom Cruise. Příběh je sice naprosto předvídatelný a tolikrát ohraný, ale to vůbec nevadí a u mě patří Top Gun mezi klasiku, která se nikdy neokouká a vždycky potěší. No a k tomu to prostředí. 85%
Tropická búrka (2008)
Kdyby to bylo o třičtvrtě hodiny kratší, tak je to skvělá komedie. Jenže ono to není, a tak je tam plno hluchých míst, kdy se docela nudíte, pak přijde vtipná scénka a pak zase hluché místo. Nejvíc mě pobavil asi Ben Stiller, co by Rambo, ale ani ostatní se neztratili. Trochu mě mrzí, že nechali hned na začátku vybouchnout rejžu. Byl docela vtipný. 65%
Verejní nepriatelia (2009)
Musím říct, že Veřejní nepřátelé si mě získali hned v prvních minutách. To stylové prostředí, skvělé padnonucí pláště a klobouky, nablýskaná auta... Johny Depp umí zahrát snad všechno, takže mu nedělá problém ani tahle role, Christian Bale hraje tu "svou" zamračenou a Marion Cotillard je okouzlující jako vždy. Zvuky, především střelba jsou skvělé a digitální kamera mě taky nadchla. 75%