Recenzie (28)
Ikarie XB 1 (1963)
K tomuto filmu jsem se dostal až po poslechu stejnojmenné písně od Exstasy of Saint Theresa a musím říct, že se povedl neméně jako tato píseň.
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Už jen kvůli názvu tohoto filmu dávám 4****.
Zanechať Las Vegas (1995)
"Ve víně je pravda - v opilosti je člověk"
Americký gangster (2007)
Kromě Vetřelce jsem lepší film od Ridleyho Scotta zatim neviděl. Ani délka přesahující 150 minut na mě nepůsobila samoúčelně. 90%
Prísľuby z Východu (2007)
Tak tenhle film je jistě skvělým příslibem do Cronenbergovi další práce, Viggo Mortensen podal vynikající výkon. p.s. Hudba Howarda Shora si zaslouží přinejmenším nominaci na Oscara.
Vec (1982)
Skličující a mrazivá atmosféra v mrazivé Antarktidě. Famózní hudba od E.Morriconeho. Film pro všechny šachisty :-) 95%
Votrelec (1979)
Naprostá klasika žánru. Na vlečné lodi Nostromo bych se opravdu nechtěl ocitnout :-) Skvělá hudba.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
...."Co to jsou za lidi?"...... K tomuhle filmu jsem se dostal poměrně nedávno a opravdu mě nezklamal. Vynikající výkony obou hlavních představitelů, vtipné dialogy.Ten závěr si budu dlouho pamatovat. Není co dodat a to westerny opravdu nemusím.90%