Recenzie (268)
Rytieri spravodlivosti (2020)
Skvelý príbeh,herci,skvelý film.Američania môžu ísť do piče s tými ich filmami.Kvalitný európsky film!!!
Drž hubu! (2003)
Skvelá francúzka komédia.
District 9 (2009)
Zatiaľ najlepší film Neila Blomkampa.
Nehanební bastardi (2009)
Zatiaľ najjepší Tarantinov film.
Upgrade (2018)
Skvelé.Príjemné prekvapenie.Asi najlepší film tohto roka.Záver filmu výborný.
Deadpool 2 (2018)
Pokračovanie ako má byť.Není o čom.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Není o čom.Perfektné vyvrcholenie tejto ságy.Zakončenie ako má byť.
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Podľa mňa druhý najlepší vojenský film po Saving private Ryan. Mel Gibson,klobúk dole.
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Tento seriál je skvelá oddychovka.20 min. epizody.Avšak len do šiestej série.Potom to už ide rapídne dole vodou.
Dexter (2006) (seriál)
Môj najobľúbenejší seriál!Naozaj môj šálok kávy.Akčné,napínavé a skvelo ukončený seriál.