Recenzie (218)
Rodinka úžasných (2004)
Hyperaktivní návrhářka Edna módní a pohodový Mražoun jsou postavičky v tomto filmu pro moje oči a uši balzámem na duši :)
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Nedostalo mě to na kolena jak příběhem, tak hereckým obsazením... hvězdička pro krásnou Barcelonu a druhá za umělecké cítění pana Woodyho Allena..
Rosemaryino dieťa (1968)
Je to síla...
Asterix a Galovia (1967)
Co dodat...je to klasika držící se komiksové předlohy rukopisu pánů Goscinnyho a Uderza. Kdybych byl malý klučík v té době. Určitě bych dal plný počet, ale doba je zrychlená čím dál víc a film jde neustále technologicky kupředu..
Rozorvané objatia (2009)
100% Almodovar, s krásou, z lehounkým humorem a zármutkem zároveň.. Kamerová prostorovost a vynikajiící i když nepatrná hudba se mi líbí v tomto filmu. Líbí se mi na ni hlavně ta nedotěrnost a nenápadná vlezlost pod kůži, která provází celý film..
Planéta Zem - Season 1 (2006) (séria)
Krása..
Ajťáci (2006) (seriál)
Snažím se vyhýbat prvním recenzím a nadšeným reakcím o kladném a bezesporu skoro dokonalém seriálu. Počkal jsem si až vlna odpadla a ?? ..opravdu se to vyplatilo... Partička IT je důkaz, že představitelé v tomto seriálu dokážou být inteligentní, citlivý a totální magoři zároveň. I když poslední díl je trošku smutný, dávám s respektem plný počet ..
Sin City - mesto hriechu (2005)
Jednotlivé kontrasty zpracovaných postav jsou na mě trošku upjaté, ale některé části výjimečné, např. milování na srdcové posteli, nebo skok Elijaha Wooda (Froda) přez natažené žiletky..
Jak vykrást banku (1964)
Funésův "PAF!!" mě vždycky dostane..
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Originalitu hodnotím kladně, ale přece jenom v jistých pasáží jsem měl opravdu divný pocit, že to není zas taková bomba pro mně..