Posledné recenzie (5)
Nepřátelé (2017)
Nádhera...
Piráti Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Viděl jsem to momentálně podruhé a je mi hůř než minule... Disney klasicky zprznilo co se zprznit dalo. Stejně jako zprznily Star Wars, stejně jako zprznil Spielberg a Lucas Indianu, tak stejně byl znásilněn i kapitán Jack a pirátská série. Je mi jedno jak moc našláplý je CGI a jsou mi jedno všechny plusy, který ten film má (zajímavý villain, Kaya Scodelario, camea.. atd), když nerespektují předchozí díly a absolutně je ignorují - Jack se nesmí vzdát kompasu ?!!? - Co to je za výmaz ? Jack kompas směnil s Tio Dalmou, nedostal ho od nikoho... Barbossova smrt byla tak strašně nedůstojná k jeho charakteru. Tu postavu jsem měl hrozně rád, za ty 4 díly jsem si k ní vytvořil nějakej vztah a v pátým díle ji zabijou tak špatně že to ve mě nevyvolalo žádný emoce... Ani náznak. Proč Jack musí mít rádoby "vtipnou hlášku" v každé scéně na které je ? V každým díle to bylo aspoň trochu seriózní i dokonce ve 4 díle se tam vždycky zachovala nějaká serióznost... Až na 5 díl. Je to moje oblíbená série, už od dětství, která zároveň obsahuje i jednu z nejikoničtějších postav filmové historie a já si dokonce i užil 4 díl a neřekl bych o této sérii špatného slova, ale 5 díl je zlo, je to sračka a kdo tvrdí, že tenhle film je bomba, nebo nadprůměrný tak potom všichni víme do jaké kategorie diváků patři (Marvel fans) a jak moc jeho hodnocení máme brát vážně.
The Slim Shady Show (2001)
"Ayo, Big D!" Nasty and Controversial tak jak to má být! Nezklamalo, 5 hvězd pro Slima.